Kronfågel

Främmande föremål

Uppdaterad

Hej!
Det låter inte som någon roligt upptäckt. Vi beklagar det som hänt och ser allvarligt på att du fått ett främmande föremål med din kyckling. Därför skulle vi vilja få in föremålet för att låta kvalitetsansvarig undersöka detta.

Vänligen skicka in föremålet till:

Kronfågel Konsumentkontakt (om föremål ska till Danpo, Öresundschark eller KLS)
Box 30174
SE-104 25 Stockholm

Kronfågel Kvalitetsavdelning
Åsen 2
641 62, Valla

Kronfågel, Skånefågel Harlösa
Att: Kvalitetsavdelningen
Industrigatan 10
241 65 Harlösa

Bifoga ditt namn, adress, telefonnummer och mailadress på att det går att koppla ihop brevet med ditt ärende. Om du märker kuvertet Frisvar så betalar Kronfågel portot.

Har du kvar förpackningen? Skicka då gärna information om bäst föredatum samt streckkod, vilket hjälper oss spåra produkten bakåt i produktion.

Tack för all information från förpackningen som hjälper oss att spåra produkten bakåt i produktionen.

Kvalitetsavdelningen brukar alltid vilja ha lite mer info för att kunna utesluta olika saker när de gör sin analys. Kan du beskriva föremålet? Vilken färg hade det? Längd, bredd? (om det är plast) Var det hårt eller mjukt? Hur hittade du föremålet dvs var det när du öppnade förpackningen eller var det efter att du tillagat kycklingen? Har du möjlighet att återkomma med vilka tillbehör och kryddor som användes till maten och om den tillagats i ugn/använt lock? Vi är även tacksamma över att få information om vad som serverades till kycklingen.

warning Created with Sketch.