fel innehåll vingar istället för nuggets
Tack för att du hör av dig. Först och främst vill vi be om ursäkt för den olyckliga upplevelse du har haft med vår produkt. Det ska naturligtvis inte hända att innehållet i kartongen inte stämmer överens med vad som anges på förpackningen. Det som tyvärr hände i det här fallet är att en anställd av misstag tog fel kartonger under paketeringen. Vi kan dock försäkra dig om att det inte finns någon livsmedelssäkerhetsrisk förknippad med felet, eftersom allergeninnehållet i de två produkterna är identiskt.
För att undvika liknande fel i framtiden har både avdelningschefen och den inblandade personalen informerats och utbildats baserat på denna incident.
På Danpo A/S (vårt bolag inom koncernen som tillverkar produkten) arbetar vi hårt för att leverera säkra produkter av hög kvalitet, och din förfrågan kommer att inkluderas i vårt löpande kvalitetsarbete för att förbättra både processer och säkerhet i vår produktion. Vi ber återigen om ursäkt för eventuella besvär detta kan ha orsakat.
Vi skickar varucheck med mail som du kan använda när du köper ny produkt och vi hoppas att du har fortsatt förtroende för vår produktion.
